2015年7月21日 星期二

雅虎財經股神計劃

2012-12-05

今日上 yahoo,無意間見到 "雅虎財經股神計劃",
呢個其實只係一個普通的有獎遊戲,
卻勾起我以前大學時期的回億。 

好多年前,我地讀大學的時期,除左同人補習賺外快外,
仲有一個執多少水腳的方法,就係參加呢類型的有獎遊戲。
我同水魚珊以前曾經參加過兩屆 PIA 
(什麼公共政策唔知咩協會) 攪的遊戲,
遊戲好簡單,1至4人一組,
每組先寫一篇唔記得幾多字的 Proposal 俾政府,
建議政府一d的發展方向之類的野,
入圍後,佢會批 $1000 ~ $2000 俾每組人做第二關的經費,
(第一年有$2000、第二年縮皮得翻$1000),
而每組人就可以利用呢筆錢做一個presentation 出黎,
要上台 present,用唔曬的都唔洗俾翻政府可以自己袋,
而當時慳家的我地,
當然presentation 的成本就係幾張note card 同埋兩支水,
我記得人地果組真係做曬成個模型出黎。 
而我地兩人靠住兩條三寸不爛之舌都好似跑到個第4出黎,
算係咁啦,
而最重要係我地扣除成本仲有一千九百幾蚊落袋 (第一年)。^0^ 

之後都有參加過其他類似的遊戲,
中一個係和黃辦的 3G手機功能設計比賽,
入圍 20 人可參加  Presentation,
當中 10 名可以有 $10000 的獎金同埋可以過美國接受培訓,
我記得我地果陣好俾心機去設計左好多 3G 手機的新功能 
(其實好多而家已經實行左),
我地最終真係入左圍,
20人 Present 中有 10 人可以有 $10000 及出國的機會,
對於當時大學三年級的我黎講真係好興奮,最後?
臨 present 前一日先收到通知,整個 present 要用英文,
因為評判中有外藉人士,對於英文好流的我黎講就知死得啦,
所以最後技不如人落選了。 

中間其實都參加過好多關於股票的遊戲,始終我係讀商科,
唔多唔少都會比其他系的同學有多少優勢,中間參加咁多次,
都曾經贏過幾千蚊傢俬禮券、百佳現金券之餘。 
其實參加咁多比賽除左想執多少外快外,
其實最主要係想有人賞識自己,
讀大學時其實都見到身邊的同學都係高手中的高手,
始終中大會計系當時收生都比較高,
想嚮高手中的高手裡面殺出重圍唔係易事,
通過咁多次的比賽,
希望會有大公司真真正正欣賞我地的才華而俾發展機會我地,
但慢慢一次又一次的失望,
慢慢發現佢地攪呢d活動其實都唔係想搵人才,
佢地只係想利用活動推廣自己公司的品牌或產品,
天真的我地仲以為機會來臨。 

香港地都係要實實際際,
咁多次的挫敗經驗令我地明白都係實事求是做好自己本分,
唔會再諗什麼一步登天或者走到捷徑的可能。
亦可能我們的仕途上的不幸運,
令我地做好自己每一件事,唔敢存有什麼僥倖的心。
工作十年,現略見少少的成績,
身邊有唔少的人覺得我們的成就係幸運之神眷顧而黎,
我只可以講 子非魚 焉知魚之苦,
同學們你地都唔好有僥倖的心,
公開試無疑運氣都係一個因素,
但我見咁耐都只係見到勤力的人因不幸運而考唔到,
而未見過無料的人因幸運而過骨,
大家真係要實實際際讀好每一個課題,
做好每一條數,要不然,成功係唔會降臨於你身。

Herman Yeung


連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...