2021年3月28日 星期日

如何讀書更有效率

好多同學問我如何讀書更有效率 
我覺得重點係 「唔好問做呢件事做唔做得切」 

好多人都會做一件事前,思前想後 
判斷 做唔做得切 及 做唔做得過 
之後就會浪費好多時間諗做唔做好 
但其實只要大家放棄思考呢個問題 
只係好單純問我應該做D咩就夠了 

計算得失的人,成日都十五十六,最後流於思考,咩都無做 
但成功的人係問自己應該向哪個方向前進 
什麼是奇蹟? 
奇蹟係指一些事本來 做唔切 or 做唔到,但最後做到 
計算得失的人永遠唔會有奇蹟 
因為未開始之前,佢已經覺得做唔到而放棄了 

我地 6 年前想做一個平台教好多科 
我地都無思考自己做唔做到 
只係思考什麼是我們要追求的大方向 
我地想做一個教好多DSE科目的教育平台 

當我要教生物,發現我連以前有學過的都唔記得 
但我無諗過成本效益,無諗要由頭做起究竟做好耐、 
或者好難做、又或者未必做得到 
我只係將一件好難的事做好多的細分 
一科好難拍,分幾個 topic 
一個 topic 好難拍,再細分好多的 section 
一個 section 再細分好多個唔同的步驟 

經濟科,我拍的時間無諗過自己能否做到完美的課程 
一味照做,做完唔滿意再做、再唔滿意再再做, 
做到而家第 4 個版本 
可能幾年後會再唔滿意,再再再做 

我唔會諗時間做唔做得切,我只係會諗值唔值得做 
值得做、方向正確、合適的方法,奇蹟自然出現 
我們拍的 8 個科目,自然會一個一個完成 

所以同學溫書都不要像分析股票咁 
日日聽 D 小道消息話呢個方法得、果個方法得、 Tips 今年出乜出物 
日日諗住走旁門左道,浪費自己的青春 
找一個合適的大方向,踏踏實實的開始學習計劃 
有人話咁會學得好慢,咁學法一定學唔切 
我想講學習的路一向都係先慢後快 
當學習到一定時間,之後自然會快 
同埋再慢都比花時間去思考開唔開始做的已經要快得多 

今天就寫低您想做咩 
例如我想睇曬整個 數學、物理、化學、M2的 playlist 
今天就開始前進,不要再計算做唔做得切 
只係計算如何善用每天的資源,朝向目標一步一步進發
開始之後,您會發現您的做事效率會愈黎愈快 
最後就會成功,大家加油 💪💪 

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...