2019年9月29日 星期日

突破左 3000 萬 views

我地 Herman Yeung YouTube Channel
的觀看次數已經突破左 3000 萬 views
非常感謝大家的支持,總累積的觀看時間亦超過 6300 萬分鐘
以補習社4堂收六舊幾水計,我地提供的課堂價值已經過左 1億2千萬
證明新時代已經來臨
一部舊的 visualizer、一部舊的 DVD 機、
兩個合作無間,人稱 teamwork 最強的人手 (我同牛牛)、
兩部電腦、1430個日與夜、一個 YouTube account
就能做出 16800 條影片,製造出1億2千萬的社會價值
(當然我地於 YouTube 廣告收益上實際收唔以上價值的千分之一)
但的確有唔少學生可以通過這些影片強化自己
實際創造出的人力資源價值更係遠遠大於呢個數字。

世界已經進入一個創新的時代
任何墨守成規的人和企業都會被淘汰
亦因為有見世界變幻太快
年輕人更需要一個更好的學習平台
要平、要好、要快地將自己裝備
一方面可以追到世界的腳步
另一方面可以有空餘的時間強化自己的強項
於未來變趨的社會環境中都能發光發亮
這個就係我地四年前創呢個平台的初心
今天完成左我地初心的藍圖幾多?
可能不足1%,我們還有很多工作要做
希望日後大家亦會繼續支持我地
我地人手有限、資源有限,但我地都有信心會愈做愈好
大家加油 ^^
Herman Yeung


連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog



連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...