2017年11月10日 星期五

高鈣奶


今日我想講個大學時期聽教授講的一個故事
好多年前,人類對健康的知識有限的時代
有間公司想推出一種新的產品叫 “高鈣奶”
高鈣奶而家大家就好了解係咩
但當時只有牛奶的年代,將牛奶加鈣市場究竟受唔受落呢?
嚮佢未推出呢件產品之前,佢決定做市場調查
嚮街度問路人,如果我地嚮奶中加一種叫鈣的物質入去,
然後加1成的價錢,您會唔會買?
路人的反應係︰您將D雜質加落奶,送俾我都唔飲,
仲加我價?
市場調查結果係高鈣奶的推出,結果必然係徹底失敗
但當時想推出呢種新產品的老闆力排眾議
佢認為只要大眾對鈣的科學知識提高,呢種產品一定會成功
終於結果係咩大家都知,而家大多數奶都係高鈣低脂
如果有支高脂低鈣相信送俾大家都唔會飲
我想講好多時一件事唔知發唔發生到,
好多時我地都會想問下身邊的人的意見
而身邊的人的意見於歷史上經常都係老點
要推出一件成功的產品,
往往最重要的元素都唔係市場的第一個印象
往往都係推行的人有無堅持自己的信念行落去
我記得我同牛牛兩年前推呢個平台的時間
各大討論區都係有以下的評價︰
“相信佢都係攪 gimmick,睇下佢幾時翻去補習社教”
“佢個理念係好,但香港地,呢種平台好難生存”
“學生始終都係會跟傳統補習,
無咩人會花時間睇呢種平台”
普遍的呼聲都係唔睇好
兩年過後,我地連埋未放的片超過10000條
觀看時間超過3200萬分鐘,如果以75分鐘x4堂=$500學費
我地生產左的經濟價值已經超過 5000 萬
(當然我地收的係少好多好多,
呢個亦係令部分補習從業員對轉型卻步的理由)
我想講,大家讀緊DSE,
難免亦會有好多人話您知,您讀都唔會掂
亦有可能好似我中五咁,學校評我英文係穩U
但唔好相信呢堆所謂的客觀預測
如果人人都相信呢種客觀預測
呢個世界就唔會有高鈣低脂奶、亦唔會有我地的平台,
更唔會有未來有成就的您,大家加油﹗﹗

Herman Yeung


連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...