2016年6月27日 星期一

手機放米缸

2016-06-26


中三、四、五的同學考完試未? 
就黎放暑期好好 plan 下暑期D時間點用 
除左做功課、溫書後 
有時間真係買翻一本半本非學術的書睇下 
學多D新野,書其實可以唔貴 
只要大家吼下D平價書 或者書展 $100 / 7本果D 
又或者去圖書館借閱 夠大家睇又唔貴 
可能大家會覺得十幾蚊本書點會係好書 
我想講我睇過一本書 佢話外國有間好大的出版社 
將一批賣到好平都無人要的書 搵人幫佢改個新名、新封面後 再推出街賣,賣貴好多銷路可以多好多 
咁即係大多數買書的人都只係睇書名去決定 
咁倒轉黎諗,即係賣到好平的書唔代表係質素差 
可能只係書名或者封面唔夠吸引 
所以大家俾少少時間去揀下 可能會有唔少好野 
另外,有人都問過我,邊有時間睇咁多書 
呢個問題我最近有個好得意的經歷 
因為我部手機 touch screen short short 地 
根據路邊社的消息係因為天氣潮濕所引致 
解決方法係將手機放入米缸48小時吸濕 
有科學精神的我就照做 而個48小時,
因為無手機在手的緣故 覺得成個人都醒左 
思路清晰左,當然開始時會比較無聊 
但多左時間睇書及吸收力都大左 
我覺得大家出生於手機的年代 可能已經被佢沒埋左好耐 
今日試下放部手機入米缸 
你會發現多左好多時間去睇書 IQ 高左、人靚左、行路都快左 (P.S. 48小時後攞翻部手機出黎 touch screen 的問題
係無變過 路邊社果然係老點的﹗﹗﹗)

Herman Yeung



連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...