2016年3月20日 星期日

日賣 3 千個包 ??!!

2013-01-08

餅舖加租 3 成,要日賣 3 千個包,
一日賣十二個鐘頭包,
即每 14.4 秒就要賣一個包,
果度的職員每日要不斷咁聽︰
唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、唔該俾個包我、....

http://hk.news.yahoo.com/餅舖加租3成-要日賣3千個包-224611704.html

Herman Yeung


連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...