2020年1月18日 星期六

小事有感

近排,因為某些原因,
我同牛牛同一班小學的同學仔玩 IQ 題
我問為何母雞隻腳會特別短
佢地一班小學生搶住答
因為母雞無腳、
因為公雞隻腳長D、
因為母雞會啼、
好多無邏輯的答案過後
有人答到因為母雞要生蛋
無錯,答案就係因為母雞要生蛋
如果腳太長,生蛋會將蛋跌爆
我發現小學生答題目係無咩章法
但正正因為佢無咩章法
所以佢地好多時都可以撞得到個答案
我覺得人愈大,愈怕錯
好多同學會因為一個位唔明而癱瘓整個學習進程
其實好多速讀書的概念都係講
一本書如果想學得快
就係無論您明唔明都照去
您個腦會將唔明的位置慢慢於您睡眠時修復佢
呢個講法可以有少少抽象
但我做 physics 時,的確係用到呢個方法
我做 atomic world 時,坦白講
我都近乎無曬所有記憶
做的時間有D唔記得左,但照去
睇左一大堆題目或者網上的資料
會明翻之前唔明果D,亦開始 gather 到一套規則
最後可以條條都做到
呢個方法幾好用,所以想介紹俾大家
所以我1年後先會開始攻 biology
而家已經要將 syllabus 慢慢理解
希望可以有第一重的了解
過多1個月後,開始睇下 d sample paper 作第二重的了解
再過多1個月,可能打下相關的資料
1年後,起手攻的時間可以快速好多
所以建議同學於學一種新野
或者睇我地的片時
不要求自己明曬先去下一條片
好多時係累積睇題目的經驗後
慢慢您會發現有些端倪
之後就可能一次過明翻曬所有唔明的地方
而我們的 YouTube 片最好的地方係可以重睇
所以就算您最後睇左十幾條片都唔明,都唔會爆炸
您一樣可以重新睇過
但不要固步自封,好似小學生咁勇往直前。
牛牛問佢地,用咩抹窗最乾淨
佢地會答︰用屎、用泥、...
唔通佢地會覺得啱咩,但佢地會不斷嘗試,享受過程
但可惜學校係一個磨平稜角的地方
好快佢地會俾人鬧呢個唔啱、果個錯
問野多就會俾人話每事問
(p.s. 因為阿珊個姪就係咁,成日俾人話每事問 xd)
好快佢地會因為怕錯而唔肯試
好快佢地又會因為一個位 kick
就會停左佢的學習進程
其實教育改革係咪應該改善下呢樣野
不要太多批評,要多俾學生一個空間去發展
好多人對教育都抽曬水
話教育病左又剩,咁您地拋黎拋去都係屎坑橋
唔該抽水得黎,可以真係做翻D對症下藥的事

Herman Yeung

連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄





沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...