2019年12月30日 星期一

古文明系列 之 皮瑞·雷斯地圖 Piri Reis map

By Piri Reis - Library of Topkapi Palace Museum, No. H 1824 Bilkent University (lo res), erisi.com (hi res), Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=345064

呢張係16世紀初土耳其海軍司令收藏的一張地圖
特別之處係張地圖有南極的部分
而南極的部分於 16 世紀時應該是被厚厚的積雪覆蓋
所以用眼無可能劃到呢個南極的地圖
要到1952年聲納探測器出現
人類才可劃到積雪下的情況據講
用現今科技畫的與這幅地圖非常相似
所以人類覺得呢幅地圖
(1) 16世紀或之前已有 聲納探測器 或更高的科技出現
(2) 呢幅地圖係由未有積雪時畫的,
而未有積雪的時期是6000年前,
所以就估計有古文明的出現
我就唔識地圖繪畫,
所以我之後講的如有錯麻煩指正
我覺得呢個講法有幾個奇怪點 首先呢張地圖,
無論紙質、畫工都唔似係高科技的製成品
如果話係古文明,
甚或有些人認為要古文明的人要用到太空科技先畫到
我覺得紙質或畫工好似唔太 match
如果現今科技畫的,
至少會有其他定位方法的標記 

第二點係,
地點上有船,
以船的形狀似係十五、六世紀大航海時代的船
亦唔似高科技的產品,如果係現今的出品
至少大型油輪都有架

咁我再修改,地型係古文明,
十五、六世紀切合其需要用當時的羊皮畫出地圖
亦畫埋當時的船
咁呢張地圖用途在哪裡
那幅南極當時已被冰封
您知佢地底的容貌有咩用處

而地圖上南極的人的衣著亦唔覺好凍
有一個講法係10000年前
當時南極反而係熱帶地區
所以有呢種衣著唔出奇
但點解人係 10000 年前,但船就係十五、六世紀呢

而且老實講,上面個海岸線是否真係如文字形容
與真正南極好相似
我真係唔識地理,但我試過睇過而家真正的南極
似唔似真係見仁見智





















可能我真係唔識冤枉左佢
但識的人可否出一個清晰的比較圖
我搵過就真係搵唔到相關資料
我只係覺得好多古文明的資料都好唔多
而內容亦有些怪怪的地方
所以同大家分享研究一下 ^0^

Herman Yeung


連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog


連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...