2017年8月18日 星期五

Busy hands are happy hands

今日玩呢隻 game 見到呢句 : 
 Busy hands are happy hands 
心諗係咪老作,之後走去 search 下 
原來真係有呢句諺語 
佢大約的意思係忙完會帶來快樂 或者咁講,
好多人於懶完之後會產生罪咎感 
所以 busy = happy 但事又講翻轉頭,
近年都有好多人講唔少呢個時代的人 
變左一種叫做窮忙族,呢班人每天都好忙, 
但長期都係得個忙字,又好似無咩收獲 
變相又有一個論調係勤力好似無咩回報咁 
咁究竟忙是否會快樂呢? 就呢個問題,
我最近睇緊一本書有講到 
呢本就係上次直播阿珊話俾佢果句 
“時間先係最重要的資本” 吸引左去買果本 
佢講的係工作係要,但要懂得槓桿式工作 
大約的意思係做係要做,但要有高回報咁做 
裡面提左好多個論點 我有 d 唔係好同意 
但某些論點我覺得講得幾好 
其中一個係叫 80 20 法則 
80 20 法則大約的意思係 
我地可以用 80% 20% 去解釋到好多的現象 
例如 80% 的財富於 20% 的有錢人手中 
但佢講一樣野我覺得好啱 佢話要成功做到一樣野 
往往您用 80% 的時間先可以完成到 20% 的進度 
但最後 20% 的時間,您會以高速完成埋餘下 80% 的進度 
正如中國人都有一句︰
萬事起頭難 但書中提到,往往人類嚮用左 80% 時間的時候 
開始漸入佳境,速度大大提高之際 
佢地會因為花左咁多時間而沒有多大的進展而放棄 
繼而再去找另一個目標 
再於新項目中重回 0% 至 80% 的路 
周而復始,永遠都係得個捱字,
變成窮忙族 我覺得好有道理之餘 
亦都係道出好多同學的寫照 
好多人用左 80% 去學一科之後 drop 科 
好多人用左 80% 去適應大學生活而 quit u 
好多人用左 80% 去讀 core 而放棄,最後得到較低的成績 
但如果大家再堅持 可能好事就會來臨 
轉黎轉去只要徒勞無功 
所以我覺得 busy hand 未必等如 happy hand 但 
堅持 hand 先係 happy hand 大家加油,
即使路途中未見曙光,只要再堅持多一陣子,好事自然來。

Herman Yeung


連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...