2016年11月13日 星期日

本能寺之變

1582 年,日本係大名時代
其中一個大名(有如中國的諸侯) 織田信長 勢如破竹
統一日本,指日可待
就嚮呢個時間,發生左 "本能寺之變"
內容係講述 織田信長 於本能寺停留時
發生左一場戰事政變
織田家臣 明智光秀 包圍本能寺
殺左織田信長,之後織田家分裂
羽柴秀吉 (未來的豐臣秀吉) 就係分裂為其中一支
羽柴秀吉 把握呢個機會不斷坐大
最後統一日本
故事本來就完了
但早幾日我嚮書局中睇到一本 "本能寺之變" 的書
作者係 明智光秀 的後人
我睇左十幾頁,內容大約係話 明智光秀 係被人屈的
因為 明智光秀 於今次的政變中沒有太大的得益
反而被歷史評為奸臣
而沒有太大的理由去支持 明智光秀 的行為
(雖然有人話 明智光秀
係俾 織田信長 要求降職及收回城池而懷恨,所以動殺機
亦有史料顯示 明智 出手前作左首想作反的詩
但呢本書話後期的歷史學家發現首詩係被人改過
真正首詩並沒有作反的意思)
而呢本書有多個估計,其中一個估計係話
整個故事係由 羽柴秀吉 為左上位而做低左 織田信長
再嫁禍俾 明智光秀
我無認真睇曬本書,所以唔知佢有咩支持的証據
但係諗落真係唔奇
因為歷史永遠由勝利者寫
而做一些對自己有利的假局出黎
一來可以自己做大名,二來又可以於民間不但無背負污名
仲可以有幫 織田家 報仇呢個口號
令自己可以名正言順繼承 織田家 的某部分城池
及後令自己有坐大的機會
整個行為的確有動機咁做
而家學歷史出現少少的困難
就係好多的歷史都會有人講另一套出黎
我最近睇左另一本講中國歷史的書
書的作者係一個高手
佢講到 "峰火戲諸侯" 係老作的
之前又有人講過 趙雲 其實係女人
好多好多正史與野史完全相反的講法出現
歷史學家努力尋找真相當然值得我們佩服
但係有時會諗,我地係唔係真係有辦法將每一件事都能夠重組
同埋件事的真相是否真的咁重要
歷史的重點唔係應該叫人從歷史中學習經驗
從而得到一些智慧面對未來的挑戰嗎?
趙雲是否女人是否那麼重要?
好多人有唔同的睇法
而我本來都想拍些關於歷史的片出黎
因為歷史中有太多野,我好多睇完又唔記得
所以想拍出黎俾我自己未來睇翻
但又怕人抽稱我的片係 "偽歷史"
諗左好耐,終於俾我諗到
我將會推出 "maybe偽歷史系列" 將我睇到學到的中西史拍出黎
完全 "唔針對" DSE 的課程,純自己興趣拍 only
內容有錯漏會改進,但不會縱容人圍攻
幾個月後得閒 d 會開工
希望可以做得好啦 ^^
(P.S. 呢個歷史故事係我初中時打機時認識
有一隻 game 叫太閣立志傳
我係做 羽柴秀吉,要打到某個時間升到做三座城的城主時
就會發生本能寺之變,之後就會變成大名
再統一日本爆機,但 game 有多少 bugs
好多次佢係唔會發生 "本能寺之變"
而我就幫 織田家 打到成個日本都做唔到大名(即係爆唔到機)
所以對呢個事件係有千千結。)


Herman Yeung


連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...