2016年6月28日 星期二

好書‧靴推介 - 數學之書 (時代出版) 作者︰柯利弗德.皮寇弗































呢本書仲有個兄弟叫 "物理之書" 
我暫時只係睇左 "數學之書" 
但真係好好睇
佢係講由公元前一億五千萬年至今
大約 250 件數學突破的事件
當中每個事件都只係講一至兩頁
你預左唔深入,但係大大小小的數學突破都講到
我有一半以上未聽過
亦現實,有唔少亦都睇左都唔太明
近代的數學發展好多都好抽象
e.g. 威克斯流形 果D,真係好難想象
而我睇得明的,我揀左D得意D的
自己再上網深入 search 下
進修一下,所以我之前都有幾個 topic 
我都有再深入研究都覺得幾得意
例如︰
(1) Game of Pig - sixes (豬頭滿江紅)
(2) 紐康伯悖論

世界的知識博大精深
有人問我拍我想拍的教學片會拍到幾時
我可以話連埋我一路學一路拍的
拍到我65歲都拍唔曬
如果大家對數學有興趣
有機會都睇下呢本書
之後睇埋 "物理之書" 再出 好書‧靴推介

Herman Yeung


連結 Link:   好書 ‧ 靴推介

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...