2016年6月2日 星期四

花生過後有感

2016-05-12

幾天前發生的事,好多同學叫我出黎抽兩句水
可見得大家唔係太明我係一個內向、沉默寡言的人
等到今天,事情開始冷卻,我表達一下我自己的意見
首先,我真係好欣賞女事主願意鋌身而出公開真相
其原意大家真係要清晰記住
佢唔想有第二個受害者的出現
呢位女同學於過程中受到的壓力之大
但可以一一捱過,其實已經好值得欣賞
希望她可以早日忘記傷痛,重新過新生活
講翻呢件事的睇法
師生戀,我自己就極不贊成
因為每個行業都有道德操守
唔可以利用自己的專業身份開始一段關係
就正如醫生與病人都唔應該談戀愛一樣
當然,我呢套古老諗法可能大家未必 buy
但我想講就算要與老師發展到情侶關係
如果佢唔肯公開,你都預左佢有問題
有補習名師會講到話公開會損害自己的形象影響到收入
我想講佢都攞黎講
好多老師都有老婆仔女、或者女朋友,而且公開的
我出黎教書十幾年
由第一年開始,我的學生已經知道阿珊的存在
真係會影響到吸納學生嗎?
當中真係有名師利用 “單身” 黎吸學生的話
就只有套用化學名師果句︰
"可能有人實力不足,唯有走歪......可悲....."
而呢D導師的筆記封面就要寫住 “單身最強”
正如我上次直播都有講,而家世途險惡
社會上有好多暗藏殺機
凡事都要先顧自己的安全,不要太易相信初相識的人
無論對方的身份係咩都好
今次我亦見到世界真係變緊
從前大集團有財有勢係玩曬
法律面前,窮人X X
今次女事主的堅持戰勝了呢一點
我好感動,感動的是我地無財無勢的人
只係肯企硬、團結,好多的不公義事情係可以改變
最後,衷心希望女事主可以快D過新的生活
忘記傷痛的回憶。

(P.S. 燈塔的世界級公關手腕大家深感意外
而我就好意外大家點解會覺得咁意外
燈塔的處理事的手法係我見過咁多間公司中最一致的一間
大家只係唔了解佢遮)

Herman Yeung



連結 Link:   Herman Yeung 的其他 Blog

連結 Link:   Herman Yeung Blog 主目錄

沒有留言:

最新文章

DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列

  Question and Suggested Solution (早、午、晚、宵夜餐) ( $79.90) Question Only (Free): DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (早餐) DSE Physics 臨考前 吃到飽 系列 (午餐) DSE Ph...